Van Victoria naar Grand Forks

3 oktober 2017 - Grand Forks, Canada

We zeiden beiden tegen elkaar, wat hebben we het goed nu.

We KUNNEN het helaas niet met woorden beter maken.

Het afscheid van Vancouver Island was mooi en viel ons een beetje zwaar.

Leuke anekdote.. Een auto die niet betaald had, moest van boord. Hele schip 1 uur vertraging. Daar houden wij wel van😅.

Via Hope naar Manning Provincial Park. Campground bijna dicht.

Geweldige nacht gehad. Na kampvuur en daarvoor  met leuke vriendjes: eekhoorntjes, spechten en een roversbende vogels.

Volgende morgen, na een mooie ochtendwandeling langs Lightning Lake, richting Osoyoos gegaan. Pensionado's vanuit alle hoeken van Noord-Amerika strijken daar neer. Warm en goed toeven blijkt het daar te zijn tussen de Hot Springs en wijngaarden.

Wij weer verder....naar Grand Forks, dachten we... Door een ongeval werd de Highway 3 echter afgesloten voor 3 uur! We werden met vele anderen, waaronder veel grote vrachtwagens, via bospaden omgeleid.

Uiteindelijk om 20:30 op een Camping Municipal in Grand Forks beland. We zijn met enkele herten en een andere camper de enige bewoners...

Marianne heeft ook nog heerlijk gekookt.....dus prikken we een groot vorkje!

1. Marij en Ton:
    4 oktober 2017
    Wat hebben jullie het inderdaad goed, als je de foto's ziet perfect. Zullen wel posters worden op de muur. Prachtig
  2. Marianne en Cock:
    Ha Marij&Ton,

Marianne slaapt nu al, maar ik kan bevestigen dat alles top is!😉👍
    Leuk dat jullie ons zo volgen. Groetjes en liefs van ons beiden! Ik ga nu ook te bed....
  3. FransC:
    4 oktober 2017
    Heb heerlijk meegelezen, mooie beelden en woorden van een prachtige trip. Ben benieuwd naar je pretogen als je het straks ook persoonlijk komt vertellen
  4. Elisabeth:
    Prachtige foto's!
  5. Anita:
    4 oktober 2017
    Dit is het grote genieten, wat een mooie foto's. En het is zo leuk om jullie op deze manier te volgen. Ik kijk uit naar de volgende verhalen en foto's. dikke kus
  6. Rinus en Monique:
    5 oktober 2017
    Woorden schieten inderdaad tekort bij het zien van al die prachtige foto's en ook uit de verhalen blijkt hoezeer jullie hiervan genieten !
    Toch fantastisch om dit zo samen te doen.... Geniet nog maar lekker en foto met eekhoorn is ook helemaal top !
  7. Alice en Robert:
    5 oktober 2017
    Heerlijk om zo te kunnen genieten!