Van Yoho via Lake Louise (en Agnes) naar Banff

9 oktober 2017 - Banff National Park, Canada

Weer op weg naar onze eerste camping, in Banff, waar onze camperreis echt startte. Nu echter om weer huiswaarts te gaan. Op de heenweg hebben we Lake Louise moeten missen. Vandaag alsnog mogen aanschouwen. Even doorgewandeld naar Lake Agnes, 4km verder en een stuk hoger! Daarna nog 55km gereden, wasje gedaan en nu voldaan en kapot op de camping beland. Helaas staan we op het trailergedeelte, omdat de camping tot gisteren open was. Het is op Thanksgiving hier nu toch echt einde campingseizoen. Vanavond lekker warme Chili con carne, want het is hier nu -2C. Morgenmiddag shoppen in Banff en bizon eten in "the bison", zie: thebison.ca. Overmorgen slapen we weer dicht bij Calgary, dit keer om de camper in alle rust terug te kunnen brengen en zodoende uitgerust aan de terugvlucht te kunnen beginnen. Hoogstwaarschijnlijk eten we dan ook weer bij Mr. Mikes. De cirkel is dan mooi rond!

Liefs CoMa.

1. Marij en Ton:
    10 oktober 2017
    Het is prachtig overal, wel een verschil met onze vakantie in 2011 in juni qua weersomstandigheden. Geniet er nog van.
  2. Raymond Kroese:
    10 oktober 2017
    Is dit jullie zomervakantie of wintersport??!! ;-)
    Veel plezier nog!
  3. Raymond Kroese:
    10 oktober 2017
    Is dit jullie zomervakantie of wintersport??!! ;-)
    Veel plezier nog!
  4. Rinus en Monique:
    10 oktober 2017
    Heb even foto's bekeken van the Bison.......lekkerrrrr !
    Nou dat wordt smullen daar, ziet er heerlijk uit !
    Maar goed dat jullie ook veel bewegen anders rollen jullie straks het vliegtuig uit , haha.
  5. Ansja:
    10 oktober 2017
    Mooie reisen foto's, ik krijg weer heimwee. Alvast een goede terugreis.
  6. Lies van Herpen:
    11 oktober 2017
    Genoten van jullie foto’s en reis verhalen. Dat was een super vakantie!! Goede terugreis, Lies