Van Banff naar Airdrie

11 oktober 2017 - Banff, Canada

In vrij zacht en zonnig weer gestart met korte wandeling door de natuur.

Daarna naar Banff gewandeld. Middagje doorgebracht. Banff is echter kleiner dat we dachten. Gelukkig in Toodoolou's een leuke cajun-lunch gehad. Voor het eerst in ons leven hebben een unisex-outfit gekocht. Just for Fun! 😂😂😂.

Bizon was medium rare.

Teruggewandeld in het donker en nog even een vuurtje gestookt. Daarna aan onze laatste nacht in de camper begonnen. Vandaag naar ons overnachtingsadres de Comfort Inn in Airdrie. Lekker dicht bij het inleverstation van de camper en het vliegveld van Calgary. Morgen echt afscheid nemen van 'ons' Canada..

1. Huib:
    11 oktober 2017
    Prachtige reis hoor! Alvast een goede afronding en terugreis gewenst!
  2. Marij en Ton:
    11 oktober 2017
    Het zal hier weer wennen zijn maar het zal een mooie herinnering blijven. Wat is Canada toch een prachtig land. Ook een goede terugreis gewenst.
  3. Sylvia:
    11 oktober 2017
    Jullie vakantie is omgevlogen, maar jullie zullen er mooie herinneringen aan over houden.
    Alvast goede terugreis. 🛫
  4. Elisabeth:
    11 oktober 2017
    En de foto van dat unisex gebeuren?
  5. Bram Bakker:
    12 oktober 2017
    Prachtig land, goede terugreis.
  6. Rinus en Monique:
    12 oktober 2017
    Helaas......aan al het mooie komt een eind, maar de herinneringen die jullie aan deze prachtige reis overhouden neemt niemand jullie meer af.
    Adem nog even de heerlijke frisse Canadese lucht in, werp nog een blik op de prachtige natuur en dan zachtjes aan weer terug naar de realiteit van het dagelijkse leventje in Nederland. Bedankt voor het laten meegenieten, tot aan de heerlijke bizonsteak toe...mmmm , die zag er heerlijk uit en een hele goede terugreis.
    Nog leuk vooruitzicht voor vrijdag ! Jan zien :-)
    Tot gauw, knuffel
  7. Joan:
    13 oktober 2017
    Wel fijn dat als jullie thuiskomen, het mooi weer is, dat maakt het toch nèt wat minder erg dat jullie avontuur voorbij is........ Welkom thuis!