En route and more

22 september 2017 - Jasper, Canada

Field niet gehaald, want het was vandaag een echte regeldag. Allereerst de camper. Dat ging best wel snel. Binnen een uur konden we er mee weg rijden. Vervolgens op zoek naar een data simkaart voor onze mifi router. In een winkel bleken wij er echter meer verstand van te hebben dan degene die ons hielp..... Een paar kilometer verderop hadden we wel iemand met verstand van zaken. Het resultaat is dat we nu, in Banff National Park, gebruik kunnen maken van internet. Na boodschappen gehaald te hebben bij Wallmart... kon de autoreis echt beginnen.

De bedoeling van vandaag was Field, bij Lake Louise in de buurt. Maar dat was niet haalbaar. We zijn op een RV camping bij Banff beland, omringd door hoge bergen waar verse sneeuw is gevallen. Net voordat we de camping op reden, kwamen het eerste wild al tegen... een bronstig hert....ofzo...

1. Alice en Robert:
    23 september 2017
    Hallo wereldreizigers, Field niet gehaald, jammer maar ik zou zeggen; lekker belangrijk ;-) geniet van alles wat jullie wel zien en doen dat is veel relaxter ook. Dus geen stress maar lekker om je heen kijken en natuurlijk ook af en toe naar elkaar!
    Geniet ze!
  2. Ton.:
    24 september 2017
    Ik sluit mij aan bij wat Alice en Robert schrijven. Kijk ik naar de camper dan kan het niet anders dan dat jullie de reis heel ontspannen kunnen doen. Geniet !!!