Onze eerste dag

22 september 2017 - Field, Canada Yoho Np, Canada

Vandaag is onze reis begonnen. Door een defecte trein 'ergens' bij Den Haag HS via Utrecht naar Schiphol. Het vliegtuig vertrekt 45 munten later dan gepland. Genoten  van het sneeuwlandschap van Groenland. Bij aankomst is Calgary regenachtig en koud.

Na een middagdutje in het hotel om halfdrie 's nacht maar even bij MrMikes gaan eten. (Foto) Om kwart voor zes voldaan naar bed....morgen camper halen en boodschappen doen en dan richting Rocky Mountains!

1. Yvonne:
    Spannend .... ik ben benieuwd naar jullie avonturen 😘
  2. Ton.:
    22 september 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dan morgen de eerste rit met de camper en dat wordt vast spannend maar jullie gaan, ook al ben ik er nooit geweest, naar een prachtig gebied.
    Ik kreeg vandaag een positieve reactie van mijn internist maar dat lezen jullie in de mail die ik zo dadelijk uit zal doen.
  3. Sylvia:
    22 september 2017
    Het gaat nu écht beginnen: op naar de Rockies! Ben er geweest en weet zeker dat jullie net zo zullen genieten als ik destijds. Kijk nu al uit naar jullie volgende verslag
  4. Ansja:
    22 september 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en benieuwd naar jullie reis.
  5. Anita:
    22 september 2017
    En zo levert de NS ook een onuitwisbare herinnering aan jullie vakantie toe. Daar ben je voorlopig even van verlost. Ga ervoor de komende weken en ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's. Hele dikke kus, je(schone)zus
  6. Marij en Ton:
    22 september 2017
    Geniet ervan . Eten in Banff, Banff Ave Breweing.
    Johnston Canyon en de Inkspots.
    Dit zijn maar suggesties, de Inkspots zijn mooi in droogweer. Is een eind wandelen.
  7. Alice en Robert:
    22 september 2017
    Goed begin met dank aan de NS maar gelukkig hebben jullie straks je eigen camper! We kijken uit naar alle mooie verhalen en avonturen. Het zal een prachtige reis worden in ieder geval.
  8. Joan:
    23 september 2017
    Heel veel plezier samen en genieten van alles wat jullie gaan zien en beleven!
    Geweldig, wat reis!
  9. Marij en Ton:
    23 september 2017
    Ben benieuwd of jullie ook beren zien? Ogen open houden. Als je auto's langzaam ziet rijden zitten er beren.
    Wat is precies jullie route. Hebben jullie Peyto Lake gezien?